Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Ahoj draci, toto je hodně debilní otázka, ale jde naplíst nějak rozumně a hlavně funkčně 32 drátovej náb na 36 drátovej ráfek? vím že na kola to šlo naplíst jinej náboj na ráfek ale nevím kolik to mělo přesně drátů už...Popřípadě nevít o nějakých ráfcích 16" a 19 " nebo i 17" , který mají 32 drátů? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 17:12
 napleteno nemám  holt dám na krosku kola s fichtla, sice to bude sebevražda s těma brzdama ale líp to nevymyslím
Datum: 17. listopadu 2012 17:12
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel12627
 tak jak? už si napletl? nebo si se jen spletl?
Datum: 15. listopadu 2012 17:52
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 čau chcu jet fichtl cup a vidle simson mi pruží ,, až moc a nadoraz.. ptám se kde jdou koupit tvrdší pružiny nebo venokvní přitvrzovací pružiny ? nemáte je někdo naprodej ? hodně byjste mi pomohli
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. listopadu 2012 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel14711
 Koukni po eshopech na simsony a nebo do německejch shopů,vim že jsem někde viděl alternativní pružiny do simson vidlí a ostatní věci,ale investice to bude stejná jako když koupíš přejetý vidle z DT-čka a nebo z nějaký malý krosky...a ty se navíc neohnou ani nezlomí...ale dělej jak myslíš...
Datum: 13. listopadu 2012 21:10
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 hej já nepotrebuji nové vidle já stavím takovýho lehkýho pincka a mám doma vidlu ze simsona a já ju tam chci dat , ptal jsem se na to jestli nekdo nevi nebo nemá přitvrzení
Datum: 12. listopadu 2012 18:27
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 hele kupsi z hondy nebo z nejaké crossky jinak par skoku a zlomíš je nabo ohneš nebo vytečoi já mam z hondy mx 125
Datum: 12. listopadu 2012 17:46
Jméno: nik
IP: uživatel9389
 Johnny15 : olej hustší vizkozity? k čemu? ta vidlice nemá tlumení olejem.
Datum: 12. listopadu 2012 17:37
 pokud budeš chtít jezdit na bednu, po pár závodech od nich ustoupíš...
Datum: 12. listopadu 2012 15:57
Jméno: petr
IP: uživatel12913
  panebože už doma jedny mám že Shrek  proste mám doma simson vidle tak je chcu viužít
Datum: 12. listopadu 2012 15:33
 jo vyzkoušel bych z yamaha DT 80 a nebo tam nalij olej hustší vizkozity
Datum: 12. listopadu 2012 14:24
 ať se budeš snažit sebe víc, stejně to bude pořád simson... zkus dandy,DT80 nebo něco podobnýho
Datum: 11. listopadu 2012 21:21
Jméno: hans
IP: uživatel13068
 jaký je dobrý bez drátový rychloměr na motorku můj analogový má rozkmit 3 cm na každou stranu
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. listopadu 2012 9:57
 v tom případě se omlouvám, já mám zkušenosti jen z obyčejnou elektro instalací na pio
Datum: 11. listopadu 2012 9:57
 Řekl bych, že pokud budeš mít odrušenou fajfku a uhlíkovej VN kabel, tak by neměl být problém.
Datum: 10. listopadu 2012 21:17
 Bezdrát NE! signál by ti rušilo zapalování,,, jedině s drátem... Sigma má dobrý tachometry a jeden vyrábí přímo i na motorky (delší vedení, rychlost max 300kmh)
Datum: 10. listopadu 2012 19:01
Jméno: lukas8
IP: uživatel12973
 čus chci se zeptat čemu dáváte přednost ve svích fichtl speciálech jestli bronzovému pouzdru nebo jehličkovému ložisku jedná se o ojnici a uložení pístního čepu
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. listopadu 2012 14:53
 Daves: a kolik z nich je rozměrově shodných s originál ojnicí?
Datum: 10. listopadu 2012 14:53
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 je X lepsich znacek co se da pouzit akorat jsou XY krat drahe
Datum: 09. listopadu 2012 22:14
 za mě taky CKR na jehlách
Datum: 09. listopadu 2012 20:40
Jméno: standa
IP: uživatel14691
 Nikdy jsem neměl opravdovýho závoďáka,ale do upravenýho motoru patří jehlová ojnice CKR. Pozor,levné jehlové ojnice nejsou moc dobré,CKR je nejlepší co se vlastně dá použít.
Datum: 09. listopadu 2012 20:02
 Čus fichtláci, hele potřebuju radu poradu budu dělat GO motoru u 05 tak jestli by jste mi neporadili když už v tom budu co s tim motorem udělat popřípadě upravit aby to líp jelo Dík.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 19:26
 Sehnat kliku s masivní oljnicí alá j21(je více typů klik J05) a narvat tam válec,hlavu,karbec a sací koleno z J21...případně u válce slícovat/zarovnat/začistit nedostatky sacího a výfukovýho kanálu,vystředit vložku válce do osy válce(u drtivé většiny válců je vložka lehce pootočená) a udělat výbrus cca 39mm.... případně ti ten válec mohu udělat.....
Datum: 09. listopadu 2012 19:26
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 zkoušel jste někdo zkracovat přední vidle z Dandy?? chci je dát na Mustanga
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. listopadu 2012 15:43
Jméno: drak23
IP: uživatel13544
 dalbych tam z nečeho jinýho třena z nejaké terení motorky
Datum: 17. listopadu 2012 15:43
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 09. listopadu 2012 22:22
Jméno: Dave's
IP: uživatel13925
 Tohle me na zavodech vzdycky fascinovalo jak tam mely tyhle pritvrzujici pruziny... akorat to ojebe kluzaky a bude chcat olej
Datum: 09. listopadu 2012 22:22
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 frikulin a kde je má sehnat ?? Bakoun potrebuji přitvrzení dou nadoraz
Datum: 09. listopadu 2012 20:08
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11021
 Dají se koupit sady na repas pro simson tlumiče... pak ta vidlice docela funguje. Použij nové pružiny z endura (silnější "drát"  , mám doma tlumiče z SR50 a jsou delší, takže by měly být delší i pružiny. Zkus pohledat a nevymýšlej už vymyšlený.
Datum: 09. listopadu 2012 9:05
 Nebylo by jednodušší koupit tvrdší pružiny přímo pro Simson tlumiče?
Datum: 09. listopadu 2012 6:01
Jméno: jezda
IP: uživatel14157
 http://www.youtube.com/watch?v=Jpra3uOoAJg&feature=youtu.be
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 15:55
 uživatel toto video odstranil
Datum: 07. listopadu 2012 15:55
 Ahoj prosím vás nejraději bych měl psát séfovi krámku, rád bych si koupil primární kolečko 11z ale nemohu ho tady nikde najít. máte ho vůbec?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2012 6:39
 mirdo neni k mani,,zacina se ted delat,,nevim kdy bude proto to ani neprodavam,nerad draky taham za nos,,kdyz nevim,,tka nemam,,sorac
Datum: 06. listopadu 2012 6:39
Datum: 05. listopadu 2012 21:42
Datum: 05. listopadu 2012 21:28
 Ahoj draci stavím mustafa aby vypadal jako silniční mašina mám všechno ale chybí mi ve předu kapotáž z jaké motorky se to tam nejlíp napasuje předem moc děkuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. listopadu 2012 11:12
Datum: 05. listopadu 2012 11:12
Datum: 05. listopadu 2012 7:16
Datum: 04. listopadu 2012 20:58
 tak třeba pekne vybrousit ze špalku předlohu a přesné to bude.... nebo dává se ze simsona myslim.. podobnou ma adamec tušim
Datum: 04. listopadu 2012 20:52
 Díky za radu já jsem si z laminatu udělal sedlo ale s tou kapotáží nevim nebylo by to přesný já bych radši upravil nějakou hotovou
Datum: 04. listopadu 2012 20:34
 nejlepe si udelat vlastni kapotaz podle toho co se ti libi.. koupit laminatovaci sadu, udelat si z plystyrenu formu a uplacat to
Datum: 04. listopadu 2012 20:29
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 To byla rychlost!Jak sem to odeslal, toš mě došlo, že se možu ozvat meilem.Toš vydrž do zejtřka já se ozvu!
Datum: 04. listopadu 2012 20:24
 Jakou fotku máš namysly co přesně vyfotit
Datum: 04. listopadu 2012 20:11
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj simone!Já Ti bohužel neporadím, ale dybys byl tak hodný a dal sem prosím nejakú fotku.Děkuju!
Datum: 04. listopadu 2012 20:09
 http://www.youtube.com/user/FichtlVlog Prosím o odběr a lajky k videjím  zítra bych chtěl přidat další videa :o) Zítra bude video z větší opravy mustanga a z generálky motoru :o) Vážně bych byl rád za odběr  děkuji a neberte to jako spam
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. listopadu 2012 10:01
 Kdo má prostě čas dělat nicneříkající videa. Nechápu
Datum: 07. listopadu 2012 10:01
Datum: 04. listopadu 2012 9:18
Jméno: Michal
IP: uživatel14651
 Ahoj, měl bych takový dotaz, Jak nejlépe, upravit origo výfuk z mustanga.. Chtěl bych to do klasiku, takže aby vzhled zůstal stejný. Něco jsem četl že se od něj dá kužel ,ale to bych nechtěl..? Děkuji za odpověd...
odpovědět
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 15:17
 K upraveným válcům do třídy Klasik mám vyvinutý výfuk rezonanční upravený z mustanga - výfuk se úplně vydlabe a vrazí se do něj vložka s kuželem a trubičkou. Rozměry si musíš ozkoušet,nevím jaký máš válec.
Datum: 03. listopadu 2012 15:17
Jméno: Udo
IP: uživatel12351
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 8:09
Jméno: petik
IP: uživatel7849
 To je novej pioneer  nic nenahradí toho českýho
Datum: 03. listopadu 2012 8:09
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 jawa23mustang: Ahoj, mám Jawu 21. Vzhledově zatím nic moc, ale jezdí parádně  Taky jsi z Písku?
Datum: 02. listopadu 2012 16:13
 honza: taky to tam potkávám  i dokonce vim komu to patří  co máš za mašinu ?
Datum: 02. listopadu 2012 14:14
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Čínská pomsta se 4T motorem zvaná "New pioneer"....
Datum: 02. listopadu 2012 9:55
Jméno: honza
IP: uživatel14013
 A stává to v Písku
Datum: 01. listopadu 2012 21:21
Datum: 01. listopadu 2012 21:14
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
Datum: 31. října 2012 20:48
Jméno: Ondra
IP: uživatel12597
Posl.aktualizace: 03. listopadu 2012 18:40
Datum: 03. listopadu 2012 18:40
Jméno: Ondra
IP: uživatel12597
 Ty opatření v motoru jsem také udělal, použil jsem kliku z 05, takže pístní čep klasika 14,1mm a čepy na stervákách 15mm. S tou klikou by to mělo vydržet v pohodě. Jak píše "postul", spojka je potřeba z 21 nebo podobně, ja jsem použil 05, která je "stejná" jako z 21 a zvládá to dobře. I převodovku jsem dal z 05 kvůli lepšímu odstupňování, přece jenom origo 555 ma tu dvojku děsně krátkou a trojka by se chytala velmi špatně. Ale i převodovka z 05 má mouchy, chtělo by to delší jedničku, řešením je jedině rychlý 3q, který se ovšem v mých mírách nedělá, takže možná pořeším později nějak individuálně. K tomu chlazení, já mám hlavu origo upravenou (sníženou+...). Uchladit se to celkem dá, ale jde cítit, že to po ujetí nějakého toho kilometru lehce zvadne. Jel jsem s tím závod do vrchu "Vančica", který má 1km, ovšem takový kopec jsem snad na fichtlu ještě nejel  . Viceméně jsem jel většinu času dvojka plný a vše bylo OK.
Datum: 02. listopadu 2012 13:07
 s chlazením není problém,po 70km to jede furt stejně.má to něco už ujeto a v klidu.nutnost byla spojka z 21.
Datum: 02. listopadu 2012 12:10
 Já ten válec umim taky udělat,ovšem je potřeba řešit i ty věci v motoru,jinak první rozjezd roztrhne tu slaboučkou ojnici..... Tobě to uhání fajnově,to se mi líbí.....jak se to chladí po ujetí 2 kilometrů a více?
Datum: 02. listopadu 2012 9:46
 jojo,mám tam hlavu z 21,lehce hrany kanálů,uřízlý tlumič.ale tobě se to pěkně zvedá z 2 na 3.ale taky to švihá jak pes.
Datum: 01. listopadu 2012 8:31
Jméno: babetak
IP: uživatel14642
Posl.aktualizace: 02. listopadu 2012 20:35
Datum: 02. listopadu 2012 20:35
Jméno: babetak
IP: uživatel14642
 hlavne koukam, jak je to cista a precizni prace.
Datum: 02. listopadu 2012 11:29
 ten rotovator má rovnakú klukovku ako babetta 210, pouzivame ho x let a bez problemu, takze asi to vydrzí,
Datum: 02. listopadu 2012 10:26
Jméno: standa
IP: uživatel12828
 Moc hezký,tomu říkám KIT.....jen co na to asi říká paní ojnice  Fakt je to neskutečný.....
Datum: 02. listopadu 2012 9:59
 neskusal lebo nemam valec... kartre a chladenie sa daju zohnat dost snadno ale valec a hlavu nie, mam len jeden a to poskladany ako rotovator...
Datum: 31. října 2012 18:16
 A skusal si to jenco ? lebo to znie dost zaujimavo aj stym nutenym chladenim
Datum: 31. října 2012 17:58
 a existuje aj rotovator PA 90
Datum: 31. října 2012 17:34
 na jednorýchlostnú babettu sa dá napasovat vrchný karter z rotovatoru bez úprav a dostanes nútené chladenie + rucné startovanie dalej mozes vychodit startovacie celuste a odlachcit bubon,
Datum: 31. října 2012 17:25
Jméno: race81
IP: uživatel14644
 To vyzera ako celkom rozumna uprava na babettu akurat rebra na valci nie su v smere jazdy
Datum: 31. října 2012 16:52
Jméno: RoboSK
IP: uživatel14641
 Nedalo by sa to dopasovat aj na fíka ??
Datum: 31. října 2012 15:50
Datum: 31. října 2012 13:54
Jméno: PeTr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 30. října 2012 15:53
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 však až pojede tento stroj , bude doladěn, tak se z něho oudělá originální jawa 21 , s papírama jen se muzí obnovit je už prošlá stk :.)
Datum: 30. října 2012 15:53
 Zdar, dej to do origo stavu - zevnějšek , kup papíry a smeknu před tebou ..... že je zachován nádherný pojídzný stroj ..s papíry .....
Datum: 29. října 2012 20:47
Jméno: péro
IP: uživatel14007
Datum: 29. října 2012 20:23
 Jo tu tvou jawu už jsem vyděl.Ale to kolo je mazec  to jsi mě pobavil to se nedá nijak jinak říct než Tuning P.čo!!!
Datum: 29. října 2012 16:59
 Měl bych dotaz jde nějak přez baterku nastartovat Pionýra ?? bez páky startování. vyděl jsem to u doma vyrobené buggy... Poradte prosím
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. listopadu 2012 19:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Na pokecu se mě strašně líbí, dyž se negdo optá a aj bych poradil, ale ešče chcu nejakú doplňujúcí informaci, toš jak se ju okamžitě dovím!Z teho by se jeden aj ...!!!
Datum: 04. listopadu 2012 19:24
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 No dobře, toš pokračujme!Přes jakú cívku?
Datum: 02. listopadu 2012 16:57
 Děkuj za ''vtipné''odpovědi. Kdyby jsem měl možnost tak se podívám, ale už nemám. Fungovalo to přez cívku
Datum: 01. listopadu 2012 23:13
Jméno: Oskar 2.
IP: uživatel14145
 Ahoj!No věděl bych jak nastartovat motorku v dílně bez startovací páky, starteru u Pionýra aj bez tej baterky!Ale dyž si to vYděl u doma vyrobené buggy, tak se na to běž podívat a udělejto taky tak.Tady budeš tahat rozumy!!!
Datum: 29. října 2012 20:31
Jméno: ...
IP: uživatel13083
 Dej píst za horní úvrať. Vyvrtej do hlavy díru, do ní vlož nějaké TNT. A pak zapal pomocí baterky roznětku. Možná to bude fungovat jako startér, a nebo jako granát...
Datum: 29. října 2012 16:42
 Když tam budeš mít startér tak ano...
Datum: 29. října 2012 7:34
Jméno: Danek
IP: uživatel6155
 Čau draci chci si dát na pincka karburator a zapalování z motorové pily.co budu muset upravovat?díky za odpovědi.
odpovědět
Posl.aktualizace: 01. listopadu 2012 17:19
Jméno: bubacek
IP: uživatel2994
 cus. dej tam remenici a na rám přidělej alternátor třeba ze 120. Pak jenom vymyslet nějak bezkontakt a muzes drandit
Datum: 01. listopadu 2012 17:19
 Není to totiž s ním tak jednoduché. Vždycky když chci něco dělat tak si položím otázku. Jezdí to někdo jiný? Jezdí se to třeba i z fabriky. Nejezdí takže to nebude takový zázrak.
Datum: 29. října 2012 12:55
 zapalko budiš.. ale karbec .... jednu dobu byly v inzercích tunning karby z pily na pio.... jeden sem doma tak sem to zkusil a katastrofa... vubec to nejelo
Datum: 28. října 2012 0:02
 Ale vymotá. Ale jako karburátor s motorový pily není ideální. Zapalování jo. Ale jen pro závodní účely. Jde o to co zamýslíš. A ne každý zapalování je vhodný.
Datum: 27. října 2012 23:26
Jméno: jakub236
IP: uživatel13167
Datum: 27. října 2012 23:17
 Všechno
Datum: 27. října 2012 23:12
Jméno: Dalibor
IP: uživatel14631
 Čau draci nevíte kolik má být sedlových spon na pionýra ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. října 2012 22:49
 no jeslti si je chces objednavat, taksi jich kup tak tricet a uvidis jak to vyjde, ale kdyz se prodavaji cely ady a ne jednotlive, je jich tam tricet
Datum: 27. října 2012 22:49
Jméno: péro
IP: uživatel14007
 a je to důležitý?to je asi jako kdybych se ptal kolik má bejt barev na celým pionýru
Datum: 27. října 2012 22:04
Jméno: petr
IP: uživatel12913
Posl.aktualizace: 25. října 2012 20:57
Jméno: petr
IP: uživatel12913
 no jěště to není uplně nalaďeno jak píšeš , asi příjde nový filtr a výfuk , chybí mi tam otáčky
Datum: 25. října 2012 20:57
Jméno: standa
IP: uživatel14622
 Ten zvuk motoru byl pěknej,čistej...až to doladíš načisto(dle mě dost hulí) tak to bude ještě větší pecka...
Datum: 25. října 2012 20:52
 Jede ti to pěkně, pěkný čistý zvuk. Palec hore.  Jenom ten polní tuning, přední blatník vzadu atd., to mě vždycky pobaví, ale taky jsem měl kdysi takový stroj
Datum: 25. října 2012 19:45
|



|